ی حرفایی(پست ثابت)

الهه ی بهار!

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ الهه ی بهار! خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

  :(2644):

 

سلام خوفین ! بیاین بخلم

 این ی وب سایته !(تنهایی فهمیدم باور کن به خدا   کسی کمکم نکرد ... والا)که توش پر از چیزای بامزست وهرکی بخواد میتونه هرچی خواست بدون ذکر منبع کپی کنه (وبدون عذاب وجدان!نه ک خیلیم داریمممم)

اگه وبتون 20 باشه مث وب من (اعتماد ب سقف کاظم) تبادل لینکم میکنم .الان میدونم اینارو مینویسم شما اینجوری این

بی خی شبا مسواک یادتون نره (گفتم فایده ک نداریم لااقل پیام بهداشتی بدیم)

راستی نظر یادتون نره وگرنه با من طرفین(خیر سرم تهدید کردم)واینجوری میشینالبته امکان داره این مگسارو بندازم ب جونتون نمیدونم  . شایدم با چکش بزنم تو صورتتون باید درموردش بفکرم!!!!:smilie (75):

 

شوخی کردم بابا من اینقدا هم خشن نیستم ی کم بیشتر!!!!!!!!!

 

 

سلام برسونین قربونتون بابای

 

:tavajohf: ی چیز مهم یادم رفت لطفا خواهشا پلیز در قسمت نظرات تبلیغ نکنید .

                                                                                                   با تشکر ویو:2lxe53l:



نظرات شما عزیزان:

نایریکا
ساعت12:55---11 تير 1392
سلام وب قشنگی داری مرسی که به من سر زدی
پاسخ:تو هم وب خوشلی داری!مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 8 تير 1398برچسب:,

] [ 19:7 ] [ vaiolet 96 ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه